پاسخ سوال های خود را بیایید

سوالات متداول


پنل پیامک و پیامک اجتماعی آواساز

 آیا پس از خریداری پنل نیاز به خرید خطوط جهت ارسال دارم ؟

 خیر ، پس از خرید پنل کلیه خطوط جهت ارسال رایگان می باشد .

 آیا در پنل ها بانک شماره وجود دارد ؟

 بله ، ما کلیه بانک های کشوری منطقه ای ، محله ای ، کدپستی همراه اول و ایرانسل کل کشور و اصناف و مشاغل کشور با دسته بندی استانی را در پنل ها قرار داده ایم .

 هزینه اولیه پرداختی بابت چه چیزی دریافت می شود ؟

 هزینه اولیه پرداختی بابت خدماتی است که به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار میگیرد که علاوه بر ان مقداری شارژ هدیه نیز برای هر پنل در نظر گرفته شده است .

 آیا شارژ پنل به صورت آنلاین می باشد و محدودیتی ندارد ؟

 بله شارژ پنل ها به صورت آنلاین در همان لحظه انجام میشود و پس از پرداخت حساب شما شارژ میگردد و محدودیتی در شارژ سامانه وجود ندارد .

 آیا در ارسال پیام محدودیتی وجود دارد ؟

 خیر ، در کلیه پنل ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و ارسال ها با توجه به حجم و زمان ارسال ، ارسال خواهند شد .

 آیا امکان ارسال عکس و ویدئو به همراه پیام وجود دارد ؟

 بله این امکان وجود دارد ، همچنین هر متن را میتوانید تا 900 کاراکتر به همراه شکلک های جذاب بنویسید

 آیا با تهیه پنل نمایندگی پنل اختصاصی به من تعلق میگیرد ؟

 بله ، با تهیه پنل نمایندگی یک سایت کاملا اختصاصی بدون نامی از ما برای شما راه اندازی می گردد .

 آیا در پنل های نمایندگی قادر به مشخص کردن بسته ها ، تعرفه ها و ایجاد کاربر هستم ؟

 بله ، در پنل های نمایندگی میتوانید بسته ها و تعرفه های خود را مشخص و به ایجاد کاربر بپردازید .

 آیا در پنل نمایندگی قابلیت ایجاد درگاه پرداخت اختصاصی و ویرایش سایت اختصاصی وجود دارد ؟

 بله ، شما میتوانید جهت شارژ و خرید بسته های خود درگاه پرداخت اختصاصی ایجاد کنید و همچنین اطلاعات سایت خود را ویرایش کنید .

 آیا ارسال ها با تاخیر انجام میشود و باید از سمت مدیریت تایید گردد ؟

 خیر ، در ارسال ها هیچگونه دخالت انسانی صورت نمی گیرد و ارسال ها کاملا خودکار و انی با توجه به تعداد و حجم ارسال انجام می شوند .

 آیا کلیه پیام ها ارسال می گردد و محتوای ارسالی مهم نمی باشد ؟

 خیر ، محتوای ارسالی مورد مانیتور هستند و در صورت مشاهده ارسال متون و تصاویر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران علاوه بر ارسال نشدن پیام پنل کاربر ارسال کننده نیز بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد .

 آیا باید برای دسترسی به هر شبکه اجتماعی یک پنل مجزا خریداری کنیم ؟

 خیر ، شما با خرید یک پنل به کلیه شبکه های تحت پوشش ما دسترسی خواهید داشت .

 آیا امکان ارسال با نام تجاری در پنل ها وجود دارد ؟

 بله ، درحال حاضر این مسیر در سرویس تلگرام ارائه می گردد ، شما تنها هزینه ثبت « نام تجاری » خود را پرداخت خواهید کرد و هیچگونه هزینه ارسال اضافه ای ندارد .

 آیا با تعداد خرید بالا امکان کاهش تعرفه ثابت پنل وجود دارد ؟

 بله ، با خرید تعداد بالای پیامک جهت ارسال میتوانید از تخفیفات ویژه بهره مند گردید .

 نحوه ایجاد نام سفارشی برای DNS:(ویژه نمایندگان)

  برای مثال اگر با دامنه YourDomain.com ثبت نام کرده اید نیاز است که در پنل دامنه های دیگر وارد شده و دو مقدار child nameserver با نام دلخواه ، به عنوان مثال ns1 و ns2 ایجاد و به آی پی های زیر متصل نمائید:

اطلاعات IP سرور پیامک و پیامک اجتماعی آواساز
136.243.70.139

 قوانین کپی رایت و کپی بردای از آواساز

 هرگونه کپی برداری از طرح و محتوای سامانه آواساز و اظهار مالکیت بر سورس سامانه آواساز پیگرد قانونی خواهد داشت ، همچنین نمایندگان محترم اجازه استفاده از مطالب سوالات متداول و امکانات پنل ها جهت ایجاد سایت خود استفاده نمایند و استفاده از سایر بخش ها نظیر بخش مشتریان و... مجاز نمی باشد .

 در صورتی که سوال دیگری دارید میتوانید با ما در ارتباط باشید

پنل پیامک صوتی آواساز

 چگونه میتوانم یک حساب کاربری ایجاد کنم؟

 برای اینکار میبایست که شما وارد صفحه ثبت نام شوید و در آنجا فرم مخصوص را پر کرده و دکمه ثبت نام را بزنید. برای اینکار نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه ای نیست و شما میتوانید به صورت رایگان حساب خود را ایجاد نمائید. نکته: بعد از ثبت نام شما وارد پنل مدیریت خود خواهید شد ولی امکان ارسال پیام را به صورت انبوه ندارید و در تعداد ارسال ها محدود خواهید بود. برای ارسال انبوه میبایست که شما حساب کاربری خود را اکتیو کنید.

 برای فعال کردن اکانت چه باید کرد؟

 جهت اکتیو کردن اکانت لازم است که مدارک خود را اسکن کرده و در پنل کاربری از قسمت مدارک ⇐ ارسال فایل , آنها را برای ما ارسال نمائید. پس از تائید مدارک حساب شما فعال شده میباشد و تنها کاری که برای ارسال پیام صوتی انبوه می ماند ، شارژ حساب می باشد.

  چطور میتوانم حساب خود را شارژ کنم؟

  برای اینکار از راههای زیر میتوانید استفاده نمائید:

1. استفاده از شارژ آنلاین :


سریعترین و بهترین روش افزایش اعتبار شما از این طریق است و برای آن فقط کافیست که در پنل کاربری خود به قسمت اعتبار> افزایش اعتبار , رفته و مبلغی را که برای افزایش اعتبار خود در نظر دارید را به ریال در کارد مخصوص وارد کنید و گزینه ثبت را بزنید.در اینجا خواهید دید که به درگاه بانک شرکت متصل میشود و چنانچه یک کارت بانکی متصل به سیستم شتاب و رمز اینترنتی داشته باشید به راحتی میتوانید پرداخت را انجام دهید.در این حالت پس از پرداخت پنل شما در همان لحظه شارژ میشود.

2. واریز وجه به حساب یا کارت :


مبلغی را که میخواهید به اعتبار شما افزوده شود را به حسابهای شرکت واریز کنید و سپس طی تماس تلفنی و اطلاع به مرکز پشتیبانی ,کد رهگیری حواله مورد نظر را اعلام کنید.در صورت عدم مغایرت حساب شما توسط مدیر سیستم شارژ خواهد شد.
شمارهای حساب شرکت :
ردیف بانک شماره حساب شماره کارت
1 بانک ملی 0337389805005 6037-9971-9541-1237
2 بانک کشاورزی 678007732 6037-7010-9647-6228
3 بانک ملت 5670767283 6104-3378-3242-2503

کلیه حساب های بانکی فوق به نام « امین جم دوست رضایی » می باشد ، پس از واریز هرگونه وجه شناسه پیگیری را یادداشت نمایید .


 از طریق الکترونیکی اقدام به پرداخت کردم اما اکانت من شارژ نشد.

 این مشکل تقریبا غیر ممکن است اما چنانچه پرداخت موفق نبود کافیست تاریخ,مبلغ و شماره پیگیری واریزی خود را به واحد پشتیبانی بدهید. در صورتی که این موضوع تایید شد شارژ حساب شما انجام میشود. .

 چگونه میتوانیم به حساب کاربری خودم دسترسی داشته باشم

  بعد از اینکه وارد سایت شدید دکمه ورود را کلیک کرده که وارد صفحه ورود خواهید شد .
در این صفحه میتوانید با وارد نمودن نام کاربری که همان ایمیل شما است و وارد نمودن رمز عبورتان وارد حساب کاربری خود شوید .

 رمز عبور خودم را فراموش کرده ام!!

  اگر رمز عبور خود را به هر دلیلی فراموش کردید میتوانید از صفحه "بازیابی رمز عبور" استفاده کنید و با وارد کردن نام کاربری که همان ایمیل شماست و شماره موبایل خود رمز عبور را بازیابی نمایید.
این عملیات به این صورت انجام میشود که پس از تایید شماره موبایل شما رمز عبور جدیدی به صورت تصادفی برای شما پیامک میشود که شما میتوانید با استفاده از آن وارد سامانه شوید .
سپس شما میتوانید پس از وارد شدن به سامانه رمز عبور خود را تغییر دهید

 مراحل ارسال فایل صوتی چیست؟

  پیش از هر چیز شما میبایست فایلی را که قصد ارسال آن را دارید ضبط و ساخته باشید .
پس از این مرحله ابتدا فایل صوتی خود را از قسمت اصوات > ایجاد فایل صوتی،صوت مورد نظر خود را که با فرمت مشخص شده ضبط شده است را انتخاب و به پنل اضافه نمائید.
بعد از اینکار میبایست که جهت ارسال اعتبار کافی داشته باشید . برای اینکار میتوانید از قسمت اعتبار در پنل کاربری خود اقدام نمائید.

نکته:شما قادر به ارسال به میزان اعتبار خود هستید . لذا زمانی که شما قصد ارسال دارید میبایست قبل از آن به اندازه ارسال های خود میزان اعتبار را نیز افزایش دهید
به بیان دیگر اگر هزینه ارسال جاری شما بیش از اعتبار شما باشد ، ارسال انجام نخواهد شد.
پس از طی دو مرحله قبل کافیست که لیست ارسال خود را ساخته و اقدام به ارسال نمائید.
برای اینکار نیز میتوانید از قسمت ارسال پیام صوتی اقدام نمائید.

 نحوه ایجاد نام سفارشی برای DNS:(ویژه نمایندگان)

  برای مثال اگر با دامنه YourDomain.com ثبت نام کرده اید نیاز است که در پنل دامنه های دیگر وارد شده و دو مقدار child nameserver با نام دلخواه ، به عنوان مثال ns1 و ns2 ایجاد و به آی پی های زیر متصل نمائید:

اطلاعات IP سرور پیامک صوتی آواساز
31.25.89.53
31.25.89.54

 در صورتی که سوال دیگری دارید میتوانید با ما در ارتباط باشید